Przejdź do treści
Przejdź do stopki

Wycieczka na Modyń

Treść

W poniedziałkowy piękny, słoneczny ranek 20 czerwca uczniowie klasy III pod opieką wychowawczyni i rodziców wyruszyli na Modyń.

O godzinie 8.40 autobusem kursowym "MajewskiBus" pojechaliśmy do Młyńczysk. Do wieży widokowej szliśmy z Przełęczy Cisowy Dział, na której znajduje się droga krzyżowa, krzyż milenijny i polowy ołtarz. Stamtąd prowadzi niebieski szlak na Modyń - szczyt mierzący 1029 m n.p.m. Widoki zachwycały wszystkich uczestników wycieczki. Mimo upału po drodze towarzyszył nam śpiew i dobry humor. Idąc pod górę robiliśmy przerwy na odpoczynek.  Gdy dotarliśmy na miejsce od razu udaliśmy się na wieżę widokową z której mogliśmy podziwiać: Tatry, Gorce, Beskid Wyspowy, Beskid Sądecki. Następnie wraz z rodzicami przygotowaliśmy drewno i rozpaliliśmy  ognisko. Upiekliśmy kiełbaski, które zjedliśmy z apetytem. Mieliśmy czas na zabawy i wspólne rozmowy. Nasyceni pięknymi widokami wracaliśmy tym samym szlakiem do Młyńczysk. Po powrocie z wycieczki rodzice zaprosili nas na pyszne lody.

Wszyscy byliśmy  zmęczeni, ale bardzo szczęśliwi i zadowoleni.