Przejdź do treści
S1_1140_356
S2_1140_356
S3_1140_356
S4_1140_356
Przejdź do stopki

Październik 2022r.

Treść

Środki pozyskane z projektu #Laboratoria Przyszłości wykorzystano podczas licznych lekcji, wycieczek, spotkań, wydarzeń kulturalnych i przygotowań do projektów m.in: 5 października ślubowanie klasy I, 6 października przygotowanie - szkolenie uczniów - Jak  używać gimbala przy tworzeniu dynamicznego filmu w związku z planowanym klipem filmowym o bezpiecznym przechodzeniu przez pasy dla pieszych, 11 października -edukacja plastyczna kl 3. Malowanie pejzażu na podstawie zdjęcia wykonanego podczas wycieczki do Zakopanego, 12 października wykorzystanie aparatu fotograficznego podczas wycieczki klas 6 i 8 do Rytra, 12 października wykorzystanie gogle VR na zajęcia rozwijających z matematyki w klasie 4. Temat zajęć: Szacowanie. Zadaniem czwartaków było przeliczenie na wyświetlanych ilustracjach ile ryb pływa w oceanie, ilu kibiców jest na stadionie oraz jak dużo różnych owoców i warzyw znajduje się na straganie, 13 października Turniej Tabliczki mnożenia i dzielenia w klasach 4-6. Wykorzystanie robotów Photon. Zadaniem dzieci było zaprogramowanie robocika, aby dotarł do pola z poprawnym wynikiem, 17 października spotkanie autorskie z sądecką autorką wierszy, bajek i opowiadań dla dzieci Jadwigą Marzec, 19 października - Nakręcenie materiału do klipu o bezpiecznym przechodzeniu przez pasy dla pieszych z ożyciem gimbala i aparatu (film), 20 października - Szkolenie - użycie programu Tinkercad - podstawy, pierwsze próby projektowania 3D do przyszłego wydruku - uczniowie wspomagający nauczyciela kl.6 i 8, 21 października - Testowy projekt "Świątynia romańska" - założenie klasy na stronie Tinkercad. Przygotowanie do projektu "Makiety – architektura" – dla klas 8, 26 października- Google VR wykorzystano ma lekcji religii ,aby ukazać tradycje czczenia pamieci tych, co odeszli. Uczniowie klasy 5 zobaczyli posag Juliusza Cezara, Ołtarz umarłych i kościół La Asuncion.

W dalszym ciągu trwa wdrażanie do użytku urządzeń wymagających długiego procesu nauki używania -np. projektowania 3D.

56658